2009. augusztus 24., hétfő

Hidegfront, mint ajándék!

Milyen egy bajnok reggelije? Hogyan telik el két hét? Gyorsan? Lassan? Dórinak és Bencének biztosan lesz mire emlékeznie a téli estéken...

Elszaladt ez a két hét. Úgy szaladt el, ahogy ilyenkor el szokott szaladni bárkinek. Két és fél héttel ezelőtt szerdán, felkerekedtünk és elindultunk páran Lengyelországba egy két és fél órás program miatt.

Itt még mindenki megvolt!

Itt már nem:
Ízlések és pofonok. Leírhatatlan élmény volt. Nem fokozom mert mindenkinek más az élményskálája! Hazaindultunk, viszonylag sima utunk volt, én adtam egy fényképezőgépes szlovák rendőrnek 40 eurót, mert szépen kérte és pénteken délután Budapestre értünk. Egyből a magyar tenger fele vettük az irányt egy gyors autócsere után és megkezdtük Dórával a kéthetes kikapcsolódásos, pihenéses láblógatásunkat. Szépen "lassan" elkezdődtek a napok melyek mindent tartalmaztak csak munkát nem. Kisebb-nagyobb társaságokkal színesítettük a nyaralásunk kezdetét, hogy láthassuk az arcokat amikor elhagyják a nyaralót: Holnap dolgozni kell menni!!! Hát igen, az biztos rossz lehet így augusztus derekán. Sziasztok!

Reggelente (11 körül) kitotyogtam az újságoshoz, vettem egy sport szakirodalmat, azt elolvastam és annyira elfáradtam ebben, hogy szundikáltam egy picit még.
Ha már sport, kellett válasszak egy olyan erőteljes mozgást a nyaralás idejére, ami szintén olyan megterhelő, mint maga a nyaralás. Sikerült:

Kipipálva! Ennél a sportnál még a futás is bonyolultabb. Megnyertem a Balaton Open-t, a golfklub éttermében tető alá hoztam egy 4.7 milliárdos üzletet és emellé az MKB-t összehoztam az AUDI-val, így az elkövetkezendőkben ez a két cég rendezi az országban a golfversenyeket 5 éven keresztül. Köszönöm.

Aztán jótékonykodtam egy picit: Megtettem amit megkövetel a haza. Nemzeti nagyjaink után én is továbbadtam a következő generációnak azt, amiben a legjobb vagyok!

Szépen követték egymást a napok és boldogan olvastam újságban, interneten, sms-ben, hogy a LOKI menetel és végre másfél évtized óta újra testközelbe került egy klubcsapata az országnak a BL főtáblához. Schumacher mégsem áll rajthoz Valenciában és végre valahára lezárták a Margit hidat.

Végül elértünk időben és a kis képes beszámolóban a címadó mondathoz.Hidegfront. Mint ismeretes és már a fél ország tudja, 2008. március 21-e óta a történelmet átírva a hidegfront jelentése már kétértelmű! Amikor felkelsz reggel és be van borulva, esik az eső és a szél lerepíti az agyadat, akkor vagy azt kérdezed, hogy MIÉRT? - vagy azt mondod, hogy az a jó k........................!!!!! A lényeg, hogy nem tetszik Neked. Nem csicseregnek a madarak, nem símogatja a testedet bársonyosan a nap lágy melege, 16 fokot hűlt a levegő az előző reggelhez képest, amíg elérsz a metró aluljáróig mindened elázik és kifolyik a táskádból még a zsepi is, a közelkedés megbénul. 20-25 perc helyett 45-50 percet ülsz reggel a kocsiban és nézed ahogy a húzottszemű a VW Passatban egyszerre három sávot foglal el mert rájött, hogy nem vette még meg a napi rizs adagját......HIDEGFRONT. Maga a csoda. Miért nincs sűrűbben? Mit sűrűbben, nap mint nap!

Augusztus 22, szombat: délután 4 körül beborul az idő, látszik a vízen, hogy készül valami. Sötétedik pedig még nincs este. Múlnak a percek, másodpercek. Itt a nyaralás utolsó előtti napja, mégis azt kívánom, hogy most szaladjon egy picit előre az idő. Egyszercsak a tükörsima víz a távolban sötétedik. JÖN! Nem skandálja, hogy JÉGVELED de JÖN! Rohamosan közelít. A gyanútlan fürdőző csak akkor kap észbe, mikor a gumimatraca a víz fölött két méterrel nagy sebességgel repül és úgy pörög mint valami NASA kiképzőgép. Az elment. 1500 Ft az ablakban! Na ebben a pillanatban mikor ez a kép tárul eléd a Balatonon akkor a hozzám hasonló nem normálisak és én a fürdőzőkkel ellentétes irányba, befelé tartok. Mert megjött a Hidegfront!

Este 9 óra és teljesen sötét. Pár igazán elmebeteg amíg 4 métert lehet látni még nyomja. Megállok mikor látom, hogy jön a bátyám szembe velem. - Menjünk ki! Mondom Neki! - Jó, menjünk de még egy kört kell mennem! Persze megyek én is és az egy fordulóból 3 lesz. Aztán vége. A sötétség ellep mindent a vizen. Muszáj kimenni, mert ha 40-45 km/h-nál jön egy vasszerkezetes horgászstég az elég nagy károkat tud okozni az emberi testben. Állítólag. Sör, kaja, család, bor, alvás

Augusztus 23. Vasárnap: Szokásos reggeli szertartás sorozat. Úgy tűnik a szél éjszaka kifújta magát. Lengedeznek a fák ágai és a Nap is próbálkozik a felhőkön átsütni. Aztán csak diadalmaskodik a Hidegfront újra, és a szél szépen fokozatosan becombosodik. Így vasárnap 9 és 15 óra közt a telefonom azt mondta, hogy: "A hívott szám jelenleg nem kapcsolható..."! Hát persze, hogy nem volt kapcsolható, hiszen a névnapomat ünnepeltem. A Hidegfronttól kapott ajándékomat kostolgattam. Köszönöm, köszönöm és köszönöm.


Ha a Talmácsi úgy fordulna ahogy én, már a MotoGP-ben is több pontja lenne: http://www.youtube.com/watch?v=NFEgJpxuFRA

Hajrá Hidegfront, hajrá LOKI, hajrá Jégveled!


Nincsenek megjegyzések: