2010. február 5., péntek

Megint csak Zsuzsi a gáton, Jégveled - Szittyák 15-2 - Jegyzet

Úgy látszik, hogy a Hidegfrontban sok a kislány, és ha későn kezdődik a meccs akkor nem jönnek, úgyhogy megint egyedül voltam. Azért bevallom, hogy én is az utolsó pillanatban indultam, de úgy voltam vele, hogy ha Szombathelyre 3 órát autókáztam és végig álltam a meccset mínusz 6 fokban, akkor 5 percnyi utat meg tudok tenni, hogy most végig ülhessek egyet :). Így a kényelmes körülmények közt próbáltam arra is figyelni, hogy kik lövik a gólokat.

Most is szeretném megkérni a játékosokat, hogy javítsanak ki, ha valamit nem jól láttam!

A szurkolói létszám 7-12 fő között váltakozott, ők sem egy helyen, úgyhogy nem volt nagy hangzavar.

Kezdés előtt két dolgot figyeltem meg, az egyik, hogy a kapuban Ágoston Ferenc (Sógi) volt, a másik, hogy Fater mezén díszelgett egy gyorsban odaragasztott C betű, szóval ő volt ezen a meccsen a kapitány.

Sima győzelmet vártam, miután az alapszakaszban a B csoport utolsójaként zártak a Szittyák 8 vereséggel, és a papírforma igazolta magát.
Már a 6. percben megszereztük a vezetést, Adler Tomi (Adi) bombagóljával, amit Dudás Krisztián (Krisz) gólja követett a 10. percben.
Szabálytalanság csak a Szittyáknál volt ebben a harmadban a 15. percben, amit 2 perccel bűntettek. És ahogy lenni szokott emberelőnyből nem lövünk, hanem kapunk gólt :(.

Úgy láttam a fiúkat is megviselte egy kicsit a késői kezdés, mert olyan volt, mintha aludtak volna a játékosok mind a két térfélen. Azért így is 2-1-el zártuk a harmadot.

A második harmadra már felébredtek a fiúk, és majdnem egy-két percenként lőtték a gólokat. Szenes Gábor (Szeni) kezdte a 4. percben, és egy perccel később ismét megpróbálta csak lecsúszott a korong az ütőjéről, de jött Popescu Balázs (Popi) és betalált. Közben egy Szittyát kiállítottak 2 percre, és sajnos már nem emlékszem, hogy ezt ki tudtuk-e használni vagy pont nem, de jött Konrád Márió (a Varázsló) három védő között és bevarázsolta az 5. gólt is.

És itt felpörögtek az események, mert jöttek a Szittyák egy támadással, amit szerencsére mellé lőttek. Jött a gyors válasz is, először Márió próbálkozott, végül Popi szerezte meg a gólt, majd két perc múlva, ismét Popi lőtt rá, de a védőt találta el, akiről szerencsére bement a kapuba :). Nem sokkal később ismét három védőn keresztül varázsolta át a korongot Márió, be is talált a kapuba, de a bíró már csak azt látta, hogy a kapun kívül van a korong ezért nem adta meg. Sebaj, fél perc múlva Popi ismét a kapuba talált, megszerezve a 8. találatot. (Popi hol voltál eddig???). Zsíros Gábort (Zsír) kiállították 2 percre, amiből megint előnyt kovácsolhattak volna a Szittyák, ha az utolsó pillanatban vége nincs a harmadnak.

A harmadik harmad szinte szünet nélkül kezdődött és még fel sem eszméltem, a 25. másodpercben Márió máris betalált a kapuba. A zsűri hölgyek biztos aludtak, mert ekkor meg is állt az óra, és többször előfordult, hogy megállították a játékot, mert nem tudták hogy melyik játékos talált a kapuba. Valahol meg is tudom érteni őket, hisz ebben a játékrészben is szinte két percenként rengett a Szittyák kapujának hálója :). Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint Máthé Attila (Atis) találata. Majd Sógi indításából Márió és Zsír támadott, remekül sikerült Zsírnak megzavarnia a kapust és végül betalált. Ismét jött Popi, bár a kapus a korijával kitudta védeni, de nem sokkal később Zsír ismét gólt szerzett. Örülünk Szeni visszatérésének, mert a 8. percben megszerezte a 13. gólt.

Bár nagyrészt a Szittyák kapuja előtt volt a játék, azért Sógi sem unatkozott, hisz két hatalmas védése volt és a 13. percben is keményen küzdött mikor megint be tudták venni a kapuját. Ismét jött Szeni, akit nem ért el a védő, és esélyt sem adott a kapusnak a védésre. Végül a 17 percben dőlt el a mérkőzés a 15. Jégveled góllal, amit nem láttam hogy ki értékesített, de az eredményjelzőre Adit írtak. Az utolsó percben még kiállítottak egy Szittyát, és mintha a második harmadot ismételték volna, szintén a támadásuk befejezésekor lett vége a játéknak, ha jól láttam pont a vonalon volt a korong ekkor :).

Szóval 15-2 lett a vége, szép volt fiúk, csak így tovább!

Pisziri pusszantás Zsuzsi

Nincsenek megjegyzések: